Ja, ja, moet me diep gaan schamen als coach zijnde en dan geen blog aanmaken...
Kan wel nog iets positiefs melden: ik heb wel geprobeerd om "mijn" cursisten met raad bij te staan en hun door de 23 dingen heen te loodsen. Gelukkig heb ik allemaal genieën in mijn groepje, dus weinig sturing nodig......
Groet van Linda
P.S. En iedereen natuurlijk gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep van 23 dingen. Nu alles maar gaan toepassen!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten